Tuesday, May 22, 2012

It's raining MEN...nope, just Chuck Testa

Tegelikult on vihmane ilm päris mõnus vahelduseks. Meil polnud kliente kaa eile - hommikul kell 10 käis üks venkude grupp ning 10 min enne sulgemist tulid sakslased. Ma auuusalt mõtlesin, et ma proovin nendega saksa keeles rääkida, aga peas toksis vaid 'NEIN, NEIN, NEIN!!! SICH HEIL MEIN FÜHRER!!' xD Ma tegin siiski neile üsna pika ekskursiooni ning lõpetasin pool tundi hiljem tööpäeva. Jube eneseületus :D Eile tsillis Rein üsna pikalt lossis ja arutasime tööjaotust kaa. Põhiliselt tegelesingi terve päev paberite, arvete ja muu sellisega. Rein andis mulle kaks suuuuurt korvitäit mingeid suveniire, mis on siis minu varandus. Meil pole ühtegi stendi, kuhu neid hetkel peale panna vaid. Postkaardid ma sättisin küll müüki ning panin ise lambist hinna 1 €, kuid pärast hakkasin mõtlema, et nad on tegelikult kallimad vist :D 

MUIDE! Üks mees mängis mulle mingipäev klaverit! (Ekskursiooni käigus me möödume klaverist) See oli niiiiiiii ilus, omgomg. Ma lihtsalt kuulasin suu ammuli, pisar silmas. Rein tegi mind eile Sangaste FB adminniks, et ma saaks seda tuunida. Vaatasin ka meie kodulehte, mis on teiste losside kodukatega ikka väga prosta ja nõuka-aegne! Mina isiklikult paneks selle koduka laksust kinni - sellega peab tegelema. Kes tahab mulle uut kodulehte teha, andku aga teada :)

Täna on mul siis töölt küll vaba, kuid olen visitestonia koolitusel, kus meid õpetatakse oma majutusasutust reklaamima. Mul oli hommik ikka vääääga huvitav :D Kell 8 jõudsin juuksurisse ja pidin tegelikult Väimsu minema häälega ja kella 10ks. Kuna vihma sadas ja megaböö oli kõndida, siis ma  läksin taksoga ning jõudsin varem. Kuna ma olin varem kohal, saadetigi mind koolitusele, mis oli alanud varem. Ma mingi istun, tutvustan ennast ja loen slaidilt mingitest LINDUDEST. Ma nagu wtf, mis asi see veel on :D Ma istusin omajagu ikka seal kuni tuli paus. Selle ajaga ma siis kuulasin looduslikest jõgedest, linnuvaatlustest ja sajast mulle väga ebaolulisest asjast veel. Pausil mingi mees hakkas minuga mingitest koobastest ja jumal teab millest rääkima ning kinkis mulle kimbu lilli. Ma siis küsisin ühe tüdruku käest, et kas siin on ehk veel koolitusi, sest ma olen nagu miljon protsenti kindel, et ma olen valel koolitusel. Tuligi välja, et too oli mingi 80 tunnine ökoturismi koolitus ning minul oli vaja olla hoopis 8-tunnisel internetiturundusel. Nooooo panin ma siis 11 ajal padavai tehnohaussi :D Leidsin lõpuks siis õige koha ning hetkel ma siit kirjutangi kuna ma olen selle netiteemaga siiski suht kursis kuna mu ainuke elu toimubki onlines :DD 

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget