Friday, May 25, 2012

Head URBANIPÄEVA! :)

Täna on siis urbanipäev - minul jälle tööpäev nagu ikka. Hommikul sain Keidi ja Berryga üle tunni aja varem tööle ning hakkasin ühte konkut koristama. Koristuse käigus selgus, et seal on veeeeel üks tuba, mis oli sama hull, kui eelmine. Ma koristasin kokku peaaegu kolm tundi seda. Sealt tuli igasugu huvitavaid asju välja :D Tundus nagu poleks keegi seda mitukümmend aastat koristanud. Mul hakkas pärast täiega kahju, et ma enne ja pärast pilte ei teinud :P Käisin oma söögikaaslasega lõunal ja muidugi oli teemaks EUROVISIOON - go Ott! Kahju, et publik seda laulu ei hinnanud vaid... Mina hoian täiega pöialt Malta poistele kaa. Ilmselt on siiski võidulugu Euphoria - issi ütles, et see on juba 'tehasest' välja tulnud märgiga 'HITT'. Jah, nii see on - kuigi see on suhteliselt ära leierdatud juba. Tegime euroka puhul eile kaloripeo ning sõime ennast literally sigadeks :D 

Täna on väga vähe rahvast käinud, kuigi on ju reede. Ma voltisin pärastlõunal 300 voldikut lossi kohta ära. No väga hull - mulle see liinitöö ikka ei sobi üldse! Tahtsin ka Sangaste FB lehele panna mingit videot, sest aktiivsus lehel on ikka väga väike. Otsisin siis wedding proposali videosid, aga kuna meil on täna bossid majas, siis mul hakkas imelik neid vaadata, sest neile jäi kindlasti mulje, et ma vahin mingit lambikräppi :D Tegin siin endale ka rinnasildi ning hinnalipikuid, aga ma ei saa neid hetkel printida kuna offices on prg meie suured bossid. 

Moke tuli minuga mingihetk jutustama. Ta on tegelikult ikka jumala tore mees, aga nagu (eriti vanemapoolsetele) eestlastele kombeks - ta on supernegatiivne. Ta rääkis kõigest, mis lossil viga ja miks meil rahvast pole jne jne. Ma üritasin ta väiteid ümber lükata ja talle selgeks teha, et ükskõik millise pasa sees sa oled, sa pead alati asja paremaks mõtlema. Endast mitu korda vanemale inimesele on aga raske õpetussõnu jagada.. Kahjuks...



Kaido käis minuga jutustamas ja ta vist nägi, et ma näen täna eriti rõve välja ja ütles: 'sina kah meil ikka nii ilus ja sinine siin.. Näost punane ja kehast sinine' :D Mul nimelt sinine kostüüm täna. Hommikul ma tõõõõesti ei viitsinud pead pesta ja nooo pärast seda kuradi kamorkakoristust näen ma välja nagu ma oleks 7 aastat paadi all elanud ning 3 aastat nendest ma seepi ja vett küll kasutanud pole xD Eniveiz, Kaido näppis mu hinnakirja ja ütles, et see lendab mul raudselt varsti letilt maha.. Läks umbes 2 minutit mööda, kui me nsm jura ajasime ja järsku käib MATS ja hinnakiri põrandal, killuid järel :D Ma soovitasin uuel hooajal selgeltnägijatesse minna. Aaaaaga killud toovad ju õnne! :)

Veidi pärast seda sõitis lossi ette Golf 2. Kirsipunast värvi lobudik peatus kohe ukse ees, kuhu kindlasti parkida ei või. Ma tolereerisin seda vaid tänu sellele, et rahvast oli täna väga vähe käinud ning iga klient loeb :) Seal tuli välja üks üsna kena välimusega ca minuvanune poiss (kuiiigi tal olid jalad naigi basseinikad koos roheliste sokkidega) ning üks hästi kõhn ning kahvatu vanaproua. Ligi 75, arvasin. Kui nad sisse astusid, siis harjumuspäraselt küsisin, kas nad tulid lossi vaatama. Selle peale sain vastuseks: 'lossi olen ma näinud, kuid ehk enne saaks tuttavaks - mina olen krahvinna Berg'. Ulatas mulle visiitkaardi, kus peal siis Bergide vapp ning tema nimi, mille alt ei puudunud ka tiitel 'krahvinna'. Uhke värk! Ta on siis krahvi pojapoja tütar ning pärit Soomest. Vahepealset mõttetegevust segas läbikopitanud suitsukas. Ta arvas, et meil on koledad diivanid, sest nad on veidi katki ja soovis tube oma sugulastele. Süüa tahtis kaa. Andsin Reinule tema kontaktid edasi:) 

Meil käis täna ka üks elektrimees, kes tahtis näite võtta. Kui ta ühele poole sai, siis küsis, et kus võiks asuda Krooni Mari korter kuna ta polevat kohalik ning ei tunne seda kanti. Ma sõnasin, et mina samuti pole kuna ma olen Antslast. Mees tegi suured silmad, et ohhhoo, tema kaa Antsla mees. Tuli välja, et ta oli nooruspõlves väga minu naabruses elanud! Ca 2-3 km minu kodust. Väga lahe nagu! :)

Kaisa sa täna load kätte!!! Ma nii superhüperhäppi ta pärast. Tegi sõidueksami ära ilma ühegi veata. Ta on mul niiii tubli:)) Nüüd meil Peebuga (Kaisa peiks) kainekas olemas:) Mitte, et mul aega oleks kuskil väljas käia muidugi xD 

Tsaupakaa tänase õhtuni kuni ma publishin artikli 'KUIDAS SAADA KIIRESTI NING PÜSIVALT PRUUNIKS'. 

Yours sincerely, 
AwesomeKitty

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget