Friday, May 4, 2012

Happy Star Wars Day everyone!

Olen lõpuks päris kodus ja esimene rituaal on läbitud. Oksendamiseni söödud. istun oma toas ja luksun, sest kõht on niiiiii täis. Vassa ja Silva olid kaa just külas, aga läksid koju ära. 

Täna ärkasin hommikul 6:30 ja nautisin jällegi rannailma rõdul. Valisin endale enamvähem midagi selga ära kiiresti, et saaks kauem rõdul kohvitada ja tsillida. Tanel jõudis ca pool 8 Väimsu ning sain tema ja Siimuga puhkekas kokku. Me ülesandeks oli teha video Euroopa Päeva raames (9. mai) tervituseks ühele oma sõpruskoolile Saksamaalt kuna sellel aastal toimub see nende koolis vms. Ideed olid üsna kiired tulema ja Tanel oli ise juba päris palju tööd ära teinud. Meiega ühines peatselt ka Tamar, kes sebis meile mingi ulmekaamera. Nagu PÄRIS kaamera ikka :D Senikaua kuni mingi kaamerakatsetus käis, rääkis Irja (kõige superawesomemim õpetaja ever) meiega juttu ning küsis miks ma Taneliga Ameerikasse kaasa ei lähe. Tanel ju nii tore poiss xD Hehee, ütlesin, et ehk järgmine aasta :) Kuigi jah - raamatud ei ole minu jaoks. Ma olen legally blonde hello kitty. ^^, Okay, tagasi teema juurde - Hakkasime siis neljakesi filmima. Meil oli kavas ka üks massistseen, kuhu lubs tulla ÜHEKSA klassitäit tudengeid. Seega ca 100 inimest. Kohale tuli täpselt 10 + üks õpetaja. Asi sai muidugi tehtud ja superlahe. Homme või pühapäeval postitan video siia kaa kindlasti:) 

Ühikasse jõudsin 13 läbi midagi. Jalad olid villis, sest mul olid õe dinosaurusekotad jalas. Viskasin pikali ja vahtisin täietsi lampi. Vahepeal helistas Tanel, et ta ei saanud bussi peale kuna buss oli täis. Minust oleks viisakas olnud teda enda juurde passima kutsuda, aga mul oli tuba NIIIIIII sassis, et ma ei julgenud.  Poole seitsme ajal siis jõudsid lõpuks Keidi, Berry ja Biks mulle järgi. Promosin Biksule kõvasti VKHK-kooli ning rääkisin, kui hea kool kogu eluks see ikka on:D

Tõin pooled oma asjad kaa täna ühikast ära, et järgmine nädal kolimisega lihtne oleks. 

Homme on Sangaste Lossis talgud, kuid ma ilmselt ei lähe. Mul on mingi räme nohu ja RÕVEDALT hull köha. Esimene asi täna ärgates, mis pähe lõi oli 'ma olen kala'. Noh sest ma vaatasin, et ma olen kuival maal, aga hingata ei saa.. Oleks ilus ilm, siis poleks hullu - soojalt riidesse lihtsalt. Homseks lubab aga non-stop vihma :(

Mul terve oma voodi hetkel riietega ülekülvatud. Peaks nüüd ennast liigutama. 

AwKit

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget