Wednesday, May 23, 2012

EUROPE, It's time to sing for your freedom!

Light your fire!
See on siis parim, mida me, Eurooplased, teha oskame - laulda. Ja jällegi on käes mai kuu, kus terve Eesti ning prob. terve Euroopa on naelutatud telerite ette. Kuna meil on vaid suusatajaid, paar kergejõustiklast ning mõned sportlased veel, kes meile feimi ja sulli toovad, on minuarust see Eurokas üks vägev rahvasport tegelikult! Mu õde on nagu maaaaailma kõiiige suurem fänn ever. meil on vähemalt viimase 10 aasta Eurokad plaatidel nign VHS'ides (kui keegi mäletab neid suuri musti karbitaolisi asju, mis VIDEOMAKIST mööda ekraani jooksvat ning major lag'iga pilti näitasid). 

Eile siis istusime issi, Berry ja Keidiga telku ees. Mehed jõid scotchi ning naised mojitosid. Emmet see väga ei huvita ja tema magas umbes kell 21 juba :D Ainuke, mis välja jäi, mis meile õega meeldis, oli Austria pepu raputamise räpp. Ma arvan, et inimesed lihtsalt ei mõista head trollimist ning huumorit, sest tegelikult oli see ju naljakas. 

Mu lõunasöök :O
Täna on mitu gruppi juba käinud ning mul on üsna huvitav olnud. Sõin oma lõunakaaslasega ilusti lõunat, mis oli niiiiiiii HUGE! Ma jätsin isegi järgi kartulid. Ma lihtsalt ei jaksanud süüa. Mässasime Heiliga kardinatega ning ka Kaido (vallavanem) käis siin ning tegi mulle huvitava pakkumise, mis on küll väga võib olla hetkel, aga eks te kuulete suve lõpupoole. Pärastlõunal käisid siin ka Moke, tema naine, baaridaam ning üks poiss. Moke naine siis küsis, et kui palju rahvast käinud on. Kahe tunni jooksul oli ca 30 inimest käinud, mis on ju tegelikult hea kuna pole veel täitsa suvi ning on ju argipäev. Ütlesin talle seda ning siis nad küsisid kas see on minuarust palju või? Et suve poole käib siin 200 inimest päevas ja niimoodi küll hakkama ei saa, kui minujaoks 30 on normaalne. Mulle ei meeldi, kui inimesed minus kahtlevad, aga mulle meeldib neile tõestada, et nad eksisid. The best BIG-O eveeeer! :D Kreekas me teenindasime ju kahe tunniga 600+ inimest. Baaridaami kassa olevat ühel päeval lausa 7000 krooni olnud. Ma arvan, et see pole nii raske, sest kiire arvutus andis ca 35 inimest tunnis. Jooksime on see kindlasti, aga mitte midagi ületamatut:) Sest ma ju Urbanik Almighty ^^. 

Keegi viimasest soome grupist mängis klaverit - igasuguseid laule! Adele ja Titanic ja mingid ilmselt soome laulud.. Teil pole õrna aimugi, kuidas ma nutsin... See oli NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII ilus! Nad on ilmselt muusikakoolist või teevad ansamblit vms. Super! Oeh.. I miss singing so bad.

Tänaseks rohkem bronnitud gruppe pole ning ilmselt on õhtupoolik üsna rahulik. Hakkan kohekohe suveniiri riiulit pesema, et saaks homsest neid müüma hakata. Suveniirid seisavad hetkel lihtsalt kapis, vaid postkaardid on kaasa ostmiseks. Neid on täna samuti läindu nagu soojaid saiu:) Mulle tulevad täna järgi Keidi ja Berry ning lubasin neile ka ekskursa teha. Keidi peaks vist mingipäev mulle siia appi tulema ekskursioone tegema. 

I wanna be rich!
Kodus on täna BINGOÕHTU! Ma niiiii loodan vähemalt diagonaalid ükskordki elus võita! Ma olen juba piisavalt Eesti Lotot toetanud - oleks aeg nagu midagi tagasi kaa saada! ma nii awesome ju, cmon, god!

Bye-bye babiezzz,



AwKit

2 comments:

  1. ...see polnud sakslaste lugu. Sakslased juba finaalis ootamas:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woooopsie! Mul oli vist mojito juba pähe hakanud selleks ajaks :D

      Delete

There was an error in this gadget