Sunday, May 27, 2012

EURO-NEURO! + day-off

Teate, mis on prim tunne EVER? Äratuse tagant rohelise pallikese ära võtmine! Absoluuuutselt! Jap! Mul on täna day-off. Ärkasin aga ikka kell 9 kuigi läksin 3 paiku magama.. Rutiin on väga sisse harjunud. 

Üleeile ei tulnud pruuniks saamise postitust kuna ma läksin pärast tööd kohe magama, ärkasin kell 23:30, pesin hambad ära ja läksin tagasi magama. Hetkel joon meega kohvi ja olen puhaste linade vahel ning naudin elu! :D Plaanis on täna toa koristamine ning enda tuunimine. Selle all ma mõtlen muidugi varbaküünte lõikamist ja uue läbipaistva laki küüntele panemist xD Võiks kulmud ka ehk ära kitkuda.. Haaaah!

Eile oli tööl meie juures motomeeste kontrollpunkt. See oli mingi poker run vms üritus. Nagu umbes mingi orienteerumine vms. Meilt sõitis läbi pea 400 motomeest, kes vaatasid lossi, annetasid lossivaimule raha ning ostsid kehakinnitust. Nad olid niiiiii toredad! Ma tahtsin täiega hommikul nahktagi panna, aga mul nagu kuidagi ei tunud see riietuseasi välja:( Üks meeeeees!! Issand jumal! Tuli sisse ja tahtis näha lossi. Ma siis nagu lindi peale nagu ma kõigile 10 sekundi jooksul vuristasin 'Tere, võite ringi vaadata nii esimesel, kui teisel korrusel. Teisel korrusel on meil lahti ka sviidi uks - võite vabalt sisse kiigata - ehk soovite meile ööseks jääda!:) Esimesel korrusel saate kohvikust osta jäätist, kohvi, saiakesi ning muud head-paremat. Keldrikorrusel on meil WC!:)))' Siis see mees ütleb, et ma tahan, et te mulle lossi kaa näitaks. Ma siis, et okeei, ma võin muidugi näidata. See mees oli täiiielik ilalõug! Ma juba esimesest sekundist vaatasin, et omgomg. Terve ekskursiooni vaatain mina mehele otsa, kui lossist rääkisin, tema vaatas aga hea meelega ca 30 cm allapoole mu silmadest. See oli täiega häiriv. Kui ta just mu kaelakee ripatsit ei vaadanud, siis tsekkis ta niisama hindavalt mind üle. Lõpus ulatas mulle oma visiitkaardi ning tuli mulle umbes 10 cm kaugusele ja sõnas: ' Te olete huvitav inimene, me võiks ka edaspidi suhelda.' Õõõ, mu elus on vaid üks nii vana mees ja see on mu ISA! 

Heili incredible õmblusmasin
Muidu käis meil paljupalju nunnusid noori poisse kaa ja tõesti kõik motonaised ja -mehed olid nii armsad ja toredad. Tööl oli eile vääääga tsill. Nastja tõi oma tütre Arina mulle abiliseks. Koristasime ja olime temaga pärastlõunani lossis. Ta on nii tore tüdruk! Heili pojad käisid samuti - Kristjaniga ajasime jälle juttu - ta on nii tsill! Heilil on kusjuures õmblusmasin, mis tikib nt pilti. Paned mälukaardi masinasse ja vajutad start ning ta hakkab tikkima. OMG. Seal on touchscreen ja sadamiljon lahedat funktsiooni. See maksis krooniajal 42 000! OMGOMG! Minu õmblusmasin ei maksnud isegi 2000 eeki....:DDD

Õde nsm laiab sviidis
Eile annetati meile üle 55 euro! Euro-neuro woohoo! Ma panin annetuskorvi juurde sildi 'AITA TOITA LOSSIVAIMU!':) Raha tuliiiii:)

Koduteel oli Lõvide teeotsa juures üks auto seisma jäänud keset teed, kellel ohukad põlesid. Ma jäin siis seimaja küsisin kas neil on ehk abi vaja. See oli Tuks... Ta on üks täis segane inimene, kes minuarust ainult pidutseb, kui Eestis.. Kuigi need ajad peaks juba möödas olema, kui see lahe oli ju - välismaal tööl ja vabal ajal täis nagu templielevant. Neil oli automaat ning käigukast oli perse läinud. Mina ei osanud kuidagi aidata ju! Tahtsid, et ma neid Võrru viiks ja kaks poissi tahtsid mind väga kallistada koguaeg. Mina sellest huvitatud ei olnud kuna nad haisesid nagu oleks paar päeva viinaleotises maganud...Jõudsin ca 20 paiku koju ning käisin veel Saisaga linnas jutustamas. Eile oli ka saunaõhtu ning ma nautisin ikka sajakümnega seda. Päris õhtul vaatasime siis muidugi Eurokat. Noooo ma üldse ei hakka rääkima, kui head laulud olid. Noh hea küll - hakkan ikka! Nooo andke andeks, mind hakkas sellel aastal eurokas jälle huvitama. OMG, kui hea tase ikka! Supercool. Ott oli kaa ikka ülitubli! Kuues koht on ülimegahüpersuper! Me olime teleka ees nagu spordifännid ja räuskasime. Emmel nagu ikka, oli jumala savi ja magas juba ammu:D 

Koristan tuba ja tsillin niisama ringi ning õhtuks on mu selle nädala promise-post üleval, sest ma tean, et te tahate juba pruuniks saada! :)


Musimusi,
AwesomeKitty

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget