Sunday, May 13, 2012

Emadepäev:)

Keidi ja Berry ärkavad iga päev ca lõuna paiku, sest nad on kõige suuremad magajad ever nagu. Mina ärkan iga hommik mitte hiljem, kui 9. See pole muidu nagu probleem, aga TÄNA oli küll, sest meil oli emmele ühine kingitus - ostsime talle kruusi 'SUPEREMA' ja mingeid lillesibulaid, et kui lilled õitsema hakkavad, siis tuleme meie meelde emmele. Nooo eniveiz, ärkan mina üles, sest mul siiiihuke pissihäda, et lase või voodisse. Ma siis mõtlen, et huvitav millal õde ja Berry ärkavad, sest peaks ikka koos kingituse üle andma ju. Kuulen - emme on üleval ja kobistab all ringi. Mul on vaja aga PISSILE minna!! Ma jumala paanikas juba ning mõtlen, et ma pean vist prügikasti laskma.. Kuna mul on ULTRASEFF prükkar - roosa ja notsu kujuga - siis matan selle plaani maha ning otsustan siiski üksi kingituse üle anda. Kargan voodist püsti ja as we all know, sajakordistub häda, kui põis realizeb, et varsti saab vetsu. Eile koju tulles ma aga peitsin selle kingituse ära!! Tuhlan siis mööda tuba ringi nagu hull ja otsin kuhu kurat ma selle kingi käkkisin?!! Õnneks laabus kõik hästi ning Keidi ja Berry käisid lihtsalt emme aias tulbiraksus.. 

Meet my future husband
Päeval käisin Mari-tädi pool, kes saatis emmele männitaimi ja nägin Vassat kaa seal. Jõime kohvi ning kuulasin Valgamaa külaklatši:D  Tegin emadepäevaks mingi 5-kilose koogi kaa. Kirsi-vanilje-shokolaadi-kohupiimakoogi. 

Vaatasin täna uuesti filmi Old School. Mul on juba aastaid obsession Vince Vaughnist. Ta on niiii handsome, seksikas, supertark, naljakas, andekas, ilus... I could go on for days. Nüüd, vallalisena, saan ma teda avalikult armastada :D  


Tegin siis oma kana ära - üsna normaalne oli, aga teist korda ei teeks. Veits meenutas veinikastmes tehtud liha, kuigi veinist polnud haisugi. Mõtlesin, et äkki panin marinaadi sihuksed asjad, mis reageerima hakkasid ja avastasin uue viisi alksi teha xD Juurde tegin sinna spagetid koore-juustu-ürdikastmes, mis oli nagu totaaaaaaaalselt liiga kuiv ning kurgi-porgandi salati, kuhu pidin majoneesi juurde lisama, sest hapukoor sai otsa. Terve lõunasöök oli täis feil. Kook aga oli see-eest väga maitsev, kolm korrust kõrge ja mõnus!

Kolmekihiline emadepäeva kook
Ilusat emadepäeva emadele ja õnnitlused neile, kes pole veel emad ning ei plaani selleks nii pea veel saada,

ur soulmate AWKIT

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget