Thursday, May 31, 2012

ALOHA ANATARKTIKALT! :)

Nüüd kõik suusad alla ja mäele jap? Arvake ära, kui palju kliente sellise ilmaga välja veab ennast? xD KAKS! Täpselt kaks:D 

Meil on muide suveniiri-stand, kus on tundmatu päritoluga CD'd. Reinuga just eile arutasime, et kui ikka keegi neid ei osta, siis võtma müügist ära kuna need on mingid ilgelt vanad ja imelikud - hinnaks 6 eurtsa siis. Täna siis üks Hollandi mees küsis, et ohhoo, mis CD teil siin müügil on. Ma siiis jaurasin, et 'oii, see on ühe kohaliku muusiku plaat, mis just nädala eest meile müügile jõudis! ma olen sellest plaadist nii vaimustuses, et ma kuulan seda ikka ja jälle! need laulud on VÄGA sügavamõttelised ning ilusad.. kõik on selle kuulsa muusiku enda kirjutatud ning esitatud. see muusik on ise sangaste lossiga tihedalt seotud olnud kaa!'. Ma ise mõtlesin, et palun jumala eest ära küsi, mis ta nimi on xDDD Ära ta igatahes ostis selle CD ning võttis veel kaljagi tee peale :D

Hommikul oli mul maailma kõige suurem dilemma riietusega. Nagu srsly - mul oli lihtsalt liiga palju aega. Ma ärkasin kell 7 ning ära läksin 9:30. Tavaliselt ma jätan 1,5h hommikuseks ärkamiseks-sättimiseks-moedemmiks. Mul olid pisarad silmas juba. Iga riietuse juurde tee erinev soeng ning kraba erinev kott. Siiiiiis otsustame ikka ümber ning kisume soengu lahti, võtame riided seljast, ammutame asjad käekotist välja. Ja niimoodi umbes 17 korda. Lõpuks paneme musta pika kampsuni ning mustad retuusid mustade saabastega:D Niiiii fantaasiarikas ja def. ütleb, et ma veetsin kuradi poolteist tundi peegli ees tõsise kestvusspordi - riiete proovimisega tegeledes. Nonii - sain siis lõpuks riided selga ja kodus minekut. Mul oli tõsiselt villand oma mitu ndl autos kedranud plaadist nind vahetasin selle teise vastu. Mul on aga sihuke täiega cool makk, mis plaadivahetusega võib errorisse pekma hakata ning siis on juba pekkis. Siis umbes 15-30 min jukerdades ning pidevalt makki rusikaga tagudes võid midagi saavutada. Kuna ma tulin ajavaruga kodust, siis jäin tee äärde seisma ning hakkasin makki taguma. Vahepeal proovisin igaks juhuks teist plaati, mis sama moodi errorisse tampis. Vahetasin siis uuesti ja andsin makile sihuke liti, et ma imestan, et ohutulede nupp paika jäi :D Ja HOPS! Plaat hakkas tööle! Aaaaaaaaaaaaga - ma olin kogemata võtnud sama faking plaadi, mis oli alguses seal makis üldse sees olnud! No tere talv. Ma lihtsalt istusin surnuaia teeotsas, tagusin makki ja hirnusin, kui faking lammas saab üks inimeseloom olla! :D

Tööjuures kukkus meil talveaia müür kokku, mis on täiiiega skeeri! Päästekad panid sinna lindi ümber kaa. Seal on ikka täiesti varing toimunud:( 





Tegin pmst terve päev oma koolivõlgasid - üks oli siis äriplaan nt. Ma läksin vahepeal nii närvi, et ma tahtsin selle läpaka vastu seina sodiks lüüa :D Mu laud oli täis mingeid täiskritseldatud pabereid ja 500 tab'i lahti ning 6 dokumenti. Ma tahtsin megakorralikult teha seda ja ma olen täiega uhke enda üle, sest see tõesti sai ilusti korrektselt tehtud. Homme tegelen finantsarvestuse ja majutusteeninduse eksamiga ning pean hakkama saksakeelset ekskursiooni PÄHE TUUPIMA! OMG
Sain täna ka ehitusmeestega ülihästi läbi! No nad on niii fierce'id! Ühel ehitusmehel on bänd nt. Teine ehitusmees ajab mulle mingit räiget kräppi koguaeg :D Mai saa kunagi aru, kas ta mõtleb tõsiselt neid asju v mitte :D

Ma nüüd olen niisama paks kodus ja mul on mingi kaks tundi uneaeg juba.. Kohevarsti keeran linade vahele ära:)


Head nädalalõppu musikesed,
AwKit

1 comment:

  1. Olin murest murtud, et mu poiss otsustas jätta suhet, nii et ma pidin Too Lover õigekirja valatud. Dr KOBOKO Nädala jooksul loitse, kutsus ta "lihtsalt rääkida." Pärast mõningaid meeldiv kõnelusi ja jõuavad, palus ta mind veel näha.

    Tundsin ta hakkas taastuma. Ma otsustasin, et anda talle võimalus lihtsalt näha. nüüd oleme õnnelikult abielus ja ta on täiesti hull, mul tänada dr KOBOKO toomiseks tagasi mu ex, kui teil on vaja tema abiga saab temaga ühendust võtta e-posti teel: dr.koboko @ gmail.com
    Ta on spetsialiseerunud igasugu õigekirja vangerdus nagu:
    1. Gettings oma väljavalituks või abikaasa tagasi
    2. Spiritual kuulikindel
    3. Koolitus
    4. Money õigekirja
    5. Pikk elu õigekirja
    6. Prosperity õigekirja
    7. Protection õigekirja
    8. Hangi töö õigekirja
    9. Saades manager õigekirja
    10. Get tohutu laenu maksmata tasu õigekirja
    11. Kuidas oma kelmuse raha tagasi
    12. Lapse õigekirja
    13. Rasedus õigekirja
    14. Freedom õigekirja
    15. Love õigekirja
    16, haihtub loitsu
    17. Invisible inimeste õigekirja
    18. Success või pass õigekirja
    19. Abielu õigekirja
    20. Avenging õigekirja
    21. Populaarsuse õigekirja
    22. Killing õigekirja
    23. Vähk õigekirja
    24. Supernatural võimsus õigekirja
    25. Madness õigekirja
    26. Vaba maja laenu õigekirja
    27. Production õigekirja filmide ja film
    28. HIVi / AIDSi õigekirja
    29. Tuberkuloosi õigekirja
    30. Kaotada kaalu ja keha õigekirja
    hasartmängude õigekirja ja palju muud

    www.drkobokospellcaster.blogspot.com.....contact teda nüüd ja teie probleem lahendatakse.

    ReplyDelete

There was an error in this gadget