Friday, April 27, 2012

Life is hard. (Harder, when you're stupid.)


Tere kõigile! Kuna mu elus toimuvad hetkel suuremad ja väiksemad muudatused, siis otsustasin ma ellu kutsuda oma vana harjumise - blogimise! Awwyeah! See blogi on asjadest, mis mulle antud hetkel elus tähtsd on - kindlasti saab siin naerda mu argipäeva tegemiste üle ning naised (ja miks mitte ka mehed) saavad siit häid nippe ja kasulikke nõuandeid. 

Kes mind veel ei tunne, siis palun - saame tuttavaks! Olen hüperaktiivne ja väga mitmekülgne 20-aastane tüdruk - Kedi. Mind huvitab handicraft, muusika, õmblemine, tantsimine, mood, meediamaailm, kokkamine, kirjutamine ning kõige enam paelub mind ilumaailm.


Olen oma kõrgharidusõpingute finišissee jõudmas ning üsna hirmutav on mõelda, et pean nüüd suureks saama. Vb oli stagna-ajal veits kergem, kui pärast kooli lõppu nii paljud uksed lahti polnud, sest siis ei saanud ennast pärast vale valiku pärst piitsutada! Praegu mõtlen, kas minna välismaale, õppida edasi sama eriala, õppida juurde midagi muud, teha oma ettevõte, minna tööle, võtta vabalt ja elada rahulikult emme-issi juures edasi? Loodan suvega vastuse saada, sest igal valikul on oma head ja vead ja kõik tunduvad ahvatlevad.

Aga esimseks postituseks sai küllalt vist. Tegin eile pitsat kaa kusjuures. Üleeile tegin Kaisa pool Kinder Pingui kooki, aga sellest kahjuks pilti ei ole - seega postitan sellest superägedast pitsast pildi. Väga maitsev tuli! Pitsa teeb eriliseks see, et pitsa ääred pole lihtsalt sisse keeratud, et muu stuff üle ääre ei jookseks, vaid öörte sisse on rullitud hot dogidena viinerikesed. Soovitan soojalt! Kes siis ikka lihtsalt saia närida tahaks? 

KALKUNIPITSA 

(kanaviinerid, kalkuniliha, sibul, küüslauk, mar. minikurk,
sinihallitusjuust, parmesan, riivjuust, ketšup, pitsakate,
mais)


TTYL, 
Kedi ehk AWESOME KITTY

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget